طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 دی 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

حسين جباري زاده، مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: مذاکرات نهايي را با اين بازيکن انجام داديم و ايمون زايد که يک بامداد امروز (جمعه) وارد تهران شده، امروز عصر همراه با تيم آلومينيوم عازم اهواز مي‌شود. پس از آن به بندرعباس بر مي گرديم و اقدامات نهايي براي عقد قرارداد با او تا پايان فصل را انجام مي‌دهيم.


وي افزود: توافق ما با مهاجم پيشين پرسپوليس تا پايان ليگ امسال است، هر چند مسابقه از نيم فصل رقابت‌ها گذشته و در اين خصوص توافق‌هاي ديگري با اين بازيکن خواهيم داشت. زايد در قبال يک سهميه آزاد که تيم ما داشت به آلومينيوم پيوست و کادر بازيکنان را تکميل کرد تا از اين پس حريف قدرتمندتري براي تيم‌هاي ليگ برتري باشيم.


جباري زاده با تاکيد بر اين که آلومينيوم در پايان فصل در ليگ خواهد ماند گفت: ما در نيم فصل تيم را با گرفتن چند بازيکن از جمله دو مهاجم خوب تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس يعني ميلاد ميداوودي و ايمون زايد، تقويت کرديم و با حمايت هواداران پرشور بندرعباسي بايد در ليگ برتر بمانيم.


مديرعامل باشگاه آلومينيوم در پاسخ به اين سوال که آيا اکبر ميثاقيان، سرمربي تيم شما همچنان از حمايت‌تان برخوردار است؟ گفت: به هر حال با تقويت تيم و شرايطي که آلومينيوم در بحث ميزباني دارد و معتقدم بعد از پرسپوليس، استقلال و تراکتورسازي پرشورترين هواداران را در ميان تيم‌هاي ليگ برتري داراست، ما بايد نتايج خوبي بگيريم. نتايجي که بهتر از نيم فصل نخست ليگ باشد. اگر غير از اين باشد، اين حمايت وجود ندارد، اما ما اميدواريم تيم در بازي‌هاي آينده نتايج خوبي بگيرد.


وي تصريح کرد: جا دارد فدراسيون شرايط آلومينيوم را از حيث داشتن تماشاگران زياد و بازيکن سازي که باشگاه انجام مي‌دهد را در برنامه‌ريزي‌هايش در نظر بگيرد. تيم نوجوانان پرسپوليس که به مالزي رفت، سه بازيکن نوجوان تيم آلومينيوم را به همراه خود برد. اين سه بازيکن عضو تيم ملي ايران هستند.

به گزارش ايسنا، تيم آلومنيوم هرمزگان که در حال حاضر با 21 امتياز از 20 مسابقه در رده چهاردهم ليگ قرار دارد، يکشنبه در اهواز برابر فولاد خوزستان ديدار حساسي را خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت22:12---22 دی 1391
دوست عزيز براي استقلالي من حاضر هستم .
پاسخ:دنا:اگه میخوای میتونی عضو شی مطلب بزنی اگه مطلبات دور از توهین باشه تاییدشون میکنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 270676
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •